Austrija Svijet

PULS 24: Kurz naredio izbacivanje dijela intervjua? (VIDEO)

Kancelar Sebastian Kurz poznat je po svojim komunikacijskim sposobnostima i nekima izgleda kao robot koji komunicira, no ponekad i predsjedniku ÖVP-a izleti pogrešna riječ. Zbog toga je, prema medijskim natpisima, zatražio rezanje dijela intervjua na televiziji „PULS24“.

U intervjuu, koji je snimljen u utorak i koji je nakon toga bio i objavljen, Kurz na pitanje novinarke Alexandre Wachter odgovara „Ali Vi imate svoj mozak“. Wachter je kritizirala Kurzovu retoriku u pregovorima u Europskoj uniji. „Pitanje je: Zašto se toliko loše govorilo o Vama?“, pitala je novinarka, na što će Kurz: „Očigledno jer smo dobro pregovarali, ali ako Vama smeta retorika ili…

Novinarka onda odgovara kako njoj ništa ne smeta, nego da je samo citirala. Kurz: „Ali Vi ste sada rekli da je moja retorika problematična“, na što će novinarka da takve izjave stoje u jednim njemačkim novinama. Kancelaru je izletjelo: „Ali Vi imate svoj mozak. Ne morate…“, na što će biti prekinut.

Privatna televizija „PULS24“ poslala je ostalim medijima zbog citiranja cijeli intervju u punom opsegu, ali u utorak navečer su objavili razgovor s kancelarom bez tog dijela (otprilike na četvrtoj minuti emisije). Kako saznaje „APA“, iz Ureda kancelara su intervenirali zbog te Kurzove rečenice, a novinari redakcije spomenute televizije su bili sve, samo ne sretni zbog toga. Nakon medijskih natpisa, intervju je u četvrtak objavljen u punom opsegu.

Također, bio je izrezan i jedan dio intervjua kod 8. minute, gdje Kurz govori o bruto iznosi, a novinarka ga ispravlja kako je riječ o netu. „Intervju je morao biti skraćen zbog pogrešne prezentacije brojki. Kako bi se shvatio kontekst, morali su i ostali dijelovi biti izrezani“, izjavili su s televizije.

Glasnogovornik Ureda kancelara je za APA-u izjavio kako je urednicima emisije upućeno da je u intervjuu spomenuta netočna brojka, a da nije bilo mogućnosti objasniti iste: “Po mom mišljenju, intervju je bio više rasprava nego razgovor s dosljednim pitanjima i odgovorima. Na urednicima je da odrede koji se dijelovi intervjua objavljuju ili ne“.

Nevladina organizacija “Reporteri bez granica” (RSF) je vrlo zabrinuto kritiziriala „intervenciju“ Ureda kancelara: „Takve intervencije u neovisnim uredništvima se ne smiju dopustiti“, izjavila je predsjednica RSF-a Rubina Möhring.

Antonio Šećerović
Foto: Screenshot | PULS 24


Povezane vijesti:

ÖVP optužio Zelene za postavljanje svojih ljudi na visoke funkcije

Antonio Šećerović

Slovenija na ‘crvenu listu’ stavila cijelu Austriju

Robert Pandža

Njemačka planira uvođenje ‘automatskog’ policijskog sata iznad incidencije od 100

Robert Pandža